• Dwujęzyczne
    placówki edukacyjne

Harmonogram rekrutacji AIK49 2024/2025.

Sprawdź zasady rekrutacji
do klasy 1 AI Karolkowa 49
w roku szkolnym 2024/2025

Nasze wpisy

Piszemy o edukacji dzieci i młodzieży

Nasze wpisy
  • — 1 minuta

    Mamy zaszczyt ogłosić, że szkoła Academy International Karolkowa 49 zajęła 15 miejsce w Warszawie i 24 w Polsce w Ogólnopolskim Rankingu Szkół Podstawowych 2024! W zestawieniu znalazło się 10 735 publicznych i...

  • — 2 minut

    Pierwszy kontakt z nauką w szkole jest bardzo ważny dla każdego dziecka. To etap, w którym nie tylko zdobywa podstawowe umiejętności umysłowe, wśród nich czytanie, pisanie czy liczenie, ale również uczy się...

  • — 1 minuta

    Duże zainteresowanie wdrażaniem nauczania dwujęzycznego (w różnych jego odmianach) widoczne jest w całej Unii Europejskiej od początku lat '90. XX wieku. Potrzeba przezwyciężenia europejskiego syndromu „wieży Babel”, zaowocowała w roku 1994 opracowaniem...

  • — 2 minut

    W Academy International doceniamy pozytywne aspekty jakie niesie za sobą gra w szachy, która jest ważnym elementem naszego autorskiego programu rozwoju i kształcenia. Od klasy 4 uczniowie mogą rozwijać swoje umiejętności szachowe...

  • — 2 minut

    Nasz program szachowy to coś więcej, niż gra w szachy w ramach zajęć dodatkowych. To zajęcia obowiązkowe, realizowane przez nauczycieli nauczania zintegrowanego, którzy sami przechodzą szkolenia z królewskiej gry. W naszej szkole...

  • — 3 minut

    Rozszerzona matematyka “Math 2.0” to nasz autorski innowacyjny program rozszerzonej edukacji matematycznej, realizowany od żłobka, poprzez przedszkole, do szkoły podstawowej. Matematyka „królową nauk” Matematyka, jedna z najstarszych dziedzin nauki, nie bez przyczyny...

  • — 1 minuta

    Czym jest logiczne myślenie? Najprościej można je określić jako umiejętność prawidłowego rozumienia i wnioskowania. Innowacyjny program nauki logicznego myślenia – autorstwa Academy International – rozwija kreatywność i zdolność właściwego wnioskowania, umożliwia rozwiązywanie...